Bij het CKG nemen we klachten ernstig. We luisteren naar de klachten van de kinderen en hun gezinnen.
- Praten met de begeleiding is altijd de eerste stap.
- Helpt dat niet meer? dan kan iedereen terecht bij de verantwoordelijke van de dienst.
- Klachten kunnen ook op papier (schriftelijk).
Je kan onderstaand klachtenformulier invullen en doormailen aan ilse.van.der.schoot [at] emmaus.be. We behandelen je klacht neutraal en objectief. - Schriftelijke klachten behandelen we zo snel mogelijk. Binnen 10 werkdagen krijgen de indieners een eerste antwoord. Binnen 30 dagen stellen we onze oplossing voor.
Daarnaast kan je voor informatie of advies en met meldingen over Jeugdhulp terecht bij Opgroeipunt
- op het telefoonnummer 078 170 000 (elke werkdag, van 8 tot 20 uur)
- via het contactformulier (opgroeien.be/opgroeipunt)
- per brief naar Opgroeipunt, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel
CKG Betlehem (een zorgvoorziening van vzw Emmaüs) respecteert je privacy. Gegevens die het CKG via het klachtenformulier ontvangt, worden uitsluitend gebruikt om de klacht te behandelen. In overeenstemming met de bepalingen van de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming, worden de gegevens niet aan derden overgemaakt. De door jou verstrekte informatie wordt 5 jaar bijgehouden door de kwaliteitscoördinator en nadien vernietigd. Je kan de complete privacyverklaring lezen op Emmaus.be.